Klachten

  • Indien u een klacht heeft over het product dat u heeft gekocht, verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@urbindsign.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Binnen 14 dagen berichten wij u over de afhandeling van uw klacht.
  • Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
  • Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
  • Dit kan per e-mail, info@urbindsign.nl, reguliere post en/of telefonisch.
  • Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
  • Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
  • Wij zullen uw klacht na ontvangst beantwoorden, mocht dit meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
  • Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met CBW ERKEND waar UrbinDesign bij aangesloten is.
  • Feedback goed of slecht, geeft u na ontvangst van het product. U kunt vanzelfsprekend ook telefonisch contact opnemen met ons over paketten die te laat of niet aangekomen zijn na ontvangst van de tracktracecode, wij zullen direct nagaan waar het pakket gebleven is. Bel ons. Tel. 0619596452

< Klantenservice

© 2006 - 2020 UrbinDesign Innovation Living Banken, Kragelund, Bel Air Fifties Furniture, lampen en verlichting | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel